Внимание: продуктово позициониране! Ето защо го правя!

Когато през 2012 започнах да експериментирам в кухнята за пръв път в живота си, развих навик да нося на колегите си резултатите от моите експерименти. Е, само от успешните - по онова време имаше доста неуспешни :)

Оставях по нещо в общата кухня в офиса за дегустация и понеже аз бях единственият човек, който го правеше - по Skype моментално ме заливаха поне по 4-5 въпроса какво е нещото, каква е рецептата му и какви продукти съм ползвала. Аз споделях и продължавах напред без да се замислям.

В последствие създадох първия си кулинарен блог - Sophie's Sunshine Bakery. 

Тогава яростно проповядвах тезата, че искам да запазя пълна неутралност и не искам да рекламирам никакви продукти. Позицията ми беше такава, защото самата аз винаги съм се дразнела на рекламите. И знам, че не съм сама.

Свикнали сме, че рекламирането е мръсна работа. Някакви хора искат да ни вземат парите за някакви неща, за чието качество няма как да сме сигурни. Изобщо, мразим да ни бъркат в джоба. А тая работа с рекламирането понамирисва сериозно. 

Години наред съвсем целенасочено отказвах всякакви предложения да си партнирам с разни брандове и продукти, защото исках аудиторията ми да ме уважава и да не мисли, че се продавам. 

И после започна да се случва нещо странно. 

Все по-често започнаха да ми пишат последователи на блога, за да ме питат каква марка извара съм използвала за някой чийзкейк, от кои магазини пазарувам таханите си и кои са най-качествените ядкови брашна, на които съм попадала.

Хората бяха осъзнали, че информацията, която им споделях, не им беше достатъчна, за да постигат резултати като онези, които виждаха. 

Качвах вкусни вдъхновения, описвах стъпките на приготвяне детайлно и често се оказваше, че постигнатите резултати от ентусиастите, които приготвяха рецептите, са били различни от моите. И много често причината беше в използваните продукти! 

Тогава си дадох сметка, че не е честно да окуражавам аудиторията си да прави кулинарни експерименти, да се учи да готви творчески и да дава шанс на нови ястия и продукти, при положение, че криех една от най-важните "съставки" - информацията какви продукти използвам аз. 

Постепенно, плахо и доста неохотно започнах да приемам да си партнирам с различни брандове, чиито продукти бяха главни герои в моята кухня. 

Ако следиш Foodie Boulevard отблизо, вероятно забелязваш, че вече доста често споделям рецепти, които те запознават с конкретен продукт. Дават ти идеи как да го включиш в храненето си, споделят ти от къде можеш да си го купиш и дори те вдъхновяват за различни негови приложения, отвъд стандартните. 



Ако познаваш мен и идеологията на Foodie Boulevard, със сигурност знаеш, че ние работим единствено с брандове, чиито продукти, уреди и/или услуги кореспондират на стремежа ни да окуражаваме и стимулираме култивирането на дългосрочно приложими навици и гъвкави стратегии за пълноценно хранене. 

Тези навици могат да изглеждат много различно за различните хора. 

Някои от нас живеят в големи градове, други в малки. Някои ядат месо, други - не. Някои разполагат с 1000 лв. за храна месечно, други - с 300 лв. Някои имат тежки алергии, други страдат от диабет, трети просто избират да не консумират някои продукти. И ние се стремим да влизаме в обувките на всички тях и да им помагаме да улесняват живота си!



Затова и моята цел е да давам практични идеи и насоки, от които всеки от тези хора може да си вземе по нещо. И избирам да асоциирам името и бранда на Foodie Boulevard единствено с продукти, които присъстват в моята кухня.
 
През годините съм отказвала да работя с множество брандове, чиито продукти не са в унисон с идеологията и посланието на Foodie Boulevard за хармоничен, пълноценен и балансиран живот. 

Но занапред ще продължа да си партнирам с брандове, които работят усърдно, за градят отговорни бизнеси с мисия и качествени продукти. За да можем всички ние да се храним малко по-добре, малко по-осъзнато и с максимално много домашно приготвена храна!

Ако се сещаш за някой бранд, чиито продукти заслужават да достигнат до максимално много хора или смяташ, че твоите продукти са такива - пиши ми! 

Повече за авторските рецепти, които създавам специално, за да покажа приложенията на различни продукти - можеш да научиш тук: https://www.foodieboulevard.bg/services/recipe-development

Хареса ли ти?

Сподели с приятели в:

back-arrowfacebook-icongoogle+instagrammailread-latersearchsubmit-arrowtwitteryoutube1